Koray Kışlalı
Pazar Danışmanı
- Katılım
- 22 Eylül 2021
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
- Konum
- Ankara
- Web sitesi
- www.koraykislali.com
Başlıktaki bu sorunun cevabı aslında oldukça basit: Yazmayı bilmiyoruz. Kimse bilmiyor. Sadece bireyler değil, şirketler de bilmiyor. Yazmıyoruz, yazdığımızı düşünüyoruz. İşletmelerin web sitelerinde az ya da çok yazılı içerik bulunur. Ancak bu yazıların çok azı doğru niteliklere sahiptir. Farklı bütçelere sahip web sitelerinin büyük çoğunluğu özensiz metinlerle doludur. İyi beklentilerle kurulan startupların web siteleri okuyucularına yarım yamalak bilgiler sunuyor. Sektörünüzdeki web sitelerine bakın. Hemen hemen hepsinin aynı şablon ifadelerle dolu olduğunu ve birçok makalenin yalnızca bir kelimeden oluştuğunu göreceksiniz. Ancak, yazı bir işletmenin en önemli itici gücüdür.
Firmaların bilinçlenmesine katkı sağlamak amacıyla hazırlanan "Bir Web Sitesinde Yazılı Bilginin Önemi" başlıklı yazıya da göz atabilirsiniz. Bu konuda desteğe ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. Amacım şirketlerin kendilerini internette doğru ifade etmelerine destek olmak. Bu alanda edindiğim bilgi ve tecrübeyi girişimcilere aktarmak.
Sağlıklı ve güzel günler dilerim. Koray Kışlalı
Bir Web Sitesinde Yazılı Bilginin Önemi
Dijital pazarlamada yazılı bilgi önemlidir. Güçlü yazılarla kendinizi doğru ifade edebilmek çok daha önemlidir. Web siteniz planlı ve düşünülmüş metinlerden oluşmalıdır. Şirketler genellikle birkaç standart sayfadan oluşan bilgi içermeyen web sitelerine sahiptir. Müşterilerine kapsamlı bilgi vermeden dijital pazarlama araçlarıyla duyuru yapmaya çalışırlar. Bu da değer kaybetmelerine neden olur. Öncelikle web sitenizi müşterileriniz için güvenilir bir referans kaynağı haline getirmelisiniz. Hedef kitlenize ürününüz veya hizmetiniz hakkında faydalı bilgiler sunmalısınız.Reklam ve Tanıtım Araçlarını Bilinçli Kullanmalı
Dikkatli bilgiler oluşturmadan sosyal medya ve benzeri duyuru araçlarıyla hedef kitlenize ulaşmaya çalışmak asıl görevinizi yapmadan bu araçlardan yardım istemektir. Sosyal medya işletmeler için en önemli duyuru araçlarından biridir. Bu araçları bilinçsizce kullanırsanız sosyal medya şirketlerini güçlendirmiş olursunuz. Bilinçli kullanırsanız şirketinize güç katarsınız. Duyuru yapmak için öncelikle duyurmak istediğiniz bilgileri dikkatli bir şekilde oluşturmalısınız. Bir şirket için bir web sitesindeki iyi planlanmış ve düşünülmüş bir makaleden daha değerli bir şey yoktur. İşletmelerin bunun farkında olması gerekiyor. Belki de bu yüzden çocukken televizyonda izlediğim okuma yazma kurslarının yeniden açılması gerektiğini düşünüyorum.Firmaların bilinçlenmesine katkı sağlamak amacıyla hazırlanan "Bir Web Sitesinde Yazılı Bilginin Önemi" başlıklı yazıya da göz atabilirsiniz. Bu konuda desteğe ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. Amacım şirketlerin kendilerini internette doğru ifade etmelerine destek olmak. Bu alanda edindiğim bilgi ve tecrübeyi girişimcilere aktarmak.
Sağlıklı ve güzel günler dilerim. Koray Kışlalı
Moderatör tarafında düzenlendi: