- Katılım
- 6 Haziran 2019
- Mesajlar
- 1,401
- Tepkime puanı
- 121
- Puanları
- 63
- Konum
- Türkiye
- Web sitesi
- www.burayabakiniz.com
Seo meslek değil, bir sanattır. Bu sanatı, icra eden ve başarı elde dostlara, başarılarının devamını dileriz. İnternet ağlarında mücadele veren işletmeler, bir yerlere gelmek için büyük oranda efor sarf ediyor. Peki, harcadığınız emeğin karşılığını alabiliyor ya da başarılı olabiliyor musunuz? İşte, bu sorunun cevabı, tam anlamı ile askıda kalıyor. Çünkü, bir çok projeden sonuç alınamıyor.
Seo, bir yazılım ya da kodlama değil, yalnızca mantıktır.
Tabi, bu mantığın, bilgi deneyim ve tecrübe ile birlikte yürütülmesi gerekir. Aksi halde, başarı elde edilmesi, mümkün değildir. Seo konusu, sabır ve kararlılık gerektiren bir çalışma şeklidir.
Yazılarımızda özellikle teknik terim kullanmamaya özen gösteriyoruz.
Bu sorunun cevabını, doğru şekilde verebiliyor muyuz? İnternet ağlarında, başarı elde etmek gibi bir düşünceniz varsa: Önce araç ile amacın, ne olduğunu iyice kavrayın. Projenizde kullanacağınız araçları, işinize göre seçin. Sonra, amacı oluşturun ve detaylandırın.
Dijital ağlarda yapılan araştırmalarda, bunun çok uzağında olan bir çok çalışma görüyoruz. Ülke geneline baktığımızda ise ticari alanda, faaliyet gösteren işletmelerin bir çoğu, sunduğu hizmeti şeffaf ve net bir şekilde ifade edemiyor. Sektörel anlamda, kendini ifade edemeyen işletmelerin, seo konusunda başarılı olması imkansızdır. Web tasarım aşamasında, yaşanan sıkıntıların bir çoğu buradan kaynaklanıyor.
Aşağıdaki üç sorunun, seo kavramına olan bakış açısını değiştireceğini düşünüyoruz.
Seo, bir yazılım ya da kodlama değil, yalnızca mantıktır.
Tabi, bu mantığın, bilgi deneyim ve tecrübe ile birlikte yürütülmesi gerekir. Aksi halde, başarı elde edilmesi, mümkün değildir. Seo konusu, sabır ve kararlılık gerektiren bir çalışma şeklidir.
Yazılarımızda özellikle teknik terim kullanmamaya özen gösteriyoruz.
Araç ve Amaç Nedir?
Bu sorunun cevabını, doğru şekilde verebiliyor muyuz? İnternet ağlarında, başarı elde etmek gibi bir düşünceniz varsa: Önce araç ile amacın, ne olduğunu iyice kavrayın. Projenizde kullanacağınız araçları, işinize göre seçin. Sonra, amacı oluşturun ve detaylandırın.
Dijital ağlarda yapılan araştırmalarda, bunun çok uzağında olan bir çok çalışma görüyoruz. Ülke geneline baktığımızda ise ticari alanda, faaliyet gösteren işletmelerin bir çoğu, sunduğu hizmeti şeffaf ve net bir şekilde ifade edemiyor. Sektörel anlamda, kendini ifade edemeyen işletmelerin, seo konusunda başarılı olması imkansızdır. Web tasarım aşamasında, yaşanan sıkıntıların bir çoğu buradan kaynaklanıyor.
Aşağıdaki üç sorunun, seo kavramına olan bakış açısını değiştireceğini düşünüyoruz.
Kullanıcılar Ne Diyor?
Arama Motorları Ne Diyor?
İşletmeler Ne Diyor?
Son düzenleme: