Ne var ne yok?
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Reklam Hedef Kitlenin Olduğu Yerde Yapılmalıdır

Web Desing

Web Sitesi Reklamı
Katılım
3 Temmuz 2019
Mesajlar
5
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Konum
Türkiye
Web sitesi
www.weblink.web.tr
Bütçenizi, üst düzeye çıkarmanın ve hedef reklam bütçenizi verimli harcamanın yollarından birisi; işletmenizin hedef kitleye ulaşmasını sağlamaktır. Bunu yapmak için önce hedef müşterinizin profilini çıkarın. Mevcut müşteri tabanı araştırılabilir. Veya posta listesi kayıtlarında yer alan ayrıntılar dahil olmak üzere hedef kitle hakkında toplanan demografik bilgilere başvurun. Hedef müşterinin demografik profiline sahip olduğunuzda, o kitle ve konum ile anlamlı olan reklam platformlarını seçin. Hedef pazarınızın kim olduğunu anladığınıza göre; reklamınızın hedef müşterinize ulaşmasını sağlamak açısından çeşitli platformlar üzerinde araştırma yapın. Örneğin hedef tüketiciniz 21 yaş altındaysa, Snapchat üzerinden mobil reklamcılık harika seçim olabilir. Basılı yayın gibi açık hava reklamcılığını düşünüyorsanız; demografinin hedefleme ya da anlamlı olduğundan emin olmak açısından, reklam alanı satın almadan önce medya kiti talep edin.

Hedef Reklam İle Başarıyı İzleyin ve Ölçün.​

Gelecekte, reklam kararları hakkında bilinçli olabilmeniz için reklam kampanyanızın performansını değerlendirmeniz önemlidir. Dijital reklamlar, çabalarınızın başarısını izlemeyi kolaylaştırır. Sosyal medya reklam platformlarına ne kadar para harcadığınız, bütçenizi ne kadar verimli kullanadığınız; en iyi performans gösteren reklam öğesiyle ilgilenen kişilerin demografik özellikleri hakkında size ayrıntılı rapor verir. Dijital reklamlara kaç kişinin tıkladığını ve bu kişilerin yüzde kaçının web sitenizde satın alma işlemi yaparak istenen başka eylemi gerçekleştirmeye devam ettiğini anlayabilirsiniz. Yayınlarda, açık hava reklamcılığı ile başarıyı ölçmek zor olabilir. Bu reklamlarda benzersiz bir URL, e-posta adresi veya telefon numarası kullanmayı düşünün. Bunun, ne kadar ilgi uyandırdığını görebilirsiniz. Gerekiyorsa, web sitenizde indirimlerde kullanılabilecek teklif kodu ekleyin. Oluşturduğunuz her reklama benzersiz bir kod kullanırsanız, tüm reklamlarınızın başarısını karşılaştırabilirsiniz.

Zamanlamayı Doğru Şekilde Yapın.​

Tüm yıl boyunca reklam verecek bütçeniz yoksa, tanıtım kampanyalarını yılın etkili zamanlarında yürütmek mantıklı olur. İşletmenizin kazançlarını inceleyin, yoğun sezonları belirleyin. Belki, perakende satışı işindeyseniz ve yoğun sezonunuz aralık ayı tatili olabilir. Ya da bir peyzaj işi yürütüyorsanız, muhtemelen yoğun döneminiz ilkbahar ya da yaz ayları olabilir. İnsanların ürün veya hizmetlere ödeme yapma olasılığının yüksek olduğu yılın zamanında reklam vermek yatırım getirinizi artırabilir.

Yeniden Pazarlama Stratejileri Deneyin.​

Yeniden pazarlama çoğu dijital reklamcılık biçimiyle ilgilidir. Reklamlar, web sitenizi önce ziyaret etmiş ancak ödeme yapan, müşteriye dönüşmemiş kişilere hedeflemeyi içerir. Daha önce web sitenizde görüntülediklerine bağlı olarak bu kullanıcılarla etkileşim kurmak için son derece kişiselleştirilmiş reklamlar oluşturabilirsiniz. Bu reklamlar daha sonra müşteri için alakalı olacak; ilgi çekici bir kopya veya indirim teklifiyle umarız kişiyi dönüşüme ikna edebilirsiniz. Yine olmuyor ya da başarılı olamıyorsanız bir uzmandan destek almanızı tavsiye ederiz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst